Több, mint posztolgatás!
„Ma már mindenkinek van Facebookja.” „Instagramra is kirakok néha valamit.” – ismerősen hangzik? A közösségi média mára alapvető része lett a vállalkozások kommunikációjának, de az, hogy jelen vagy, még nem jelenti azt, hogy jól is használod. A kérdés nem az, hogy kell-e jelen lenni – hanem az, hogyan érdemes jelen lenni.
A közösségi média: üzleti eszköz, ha jól használod!
A Social Média ma már nem csak arra jó, hogy „ott legyünk”. Ha tudatosan, stratégiával, folyamatosan és értéket adva használod, akkor ismertséget épít, bizalmat teremt, és vásárlókat vonz.
Miért éri meg profikra bízni a social média jelenlétet?
1. Nem elég posztolni – kommunikálni kell:
Egy jól megfogalmazott, vizuálisan igényes poszt nem csak szép – hanem elér, megérint, és elindít valamit az olvasóban. Ezt nem lehet „csak úgy” összedobni. Ezt tervezni kell.
2. Következetesség és rendszeresség:
Ha hónapokig nincs poszt, vagy hetente változik a stílus – az bizonytalanságot sugall. A tudatos social média jelenlét rendszerességet és márkaazonosságot sugároz – amit az emberek észrevesznek (még ha nem is tudatosan).

3. Minden platform más – és másképp kell használni:
A TikTok nem Facebook. Az Instagram nem LinkedIn. Egy jól felépített Social Média stratégia figyelembe veszi az adott platform sajátosságait, célcsoportját és működését – külön-külön, de mégis egységes márkaélménnyel.
4. Történeteket építünk, nem csak követőtábort:
A követők nem számok. Ők emberek, akik figyelnek rád, ha jól szólítod meg őket. Mi olyan kommunikációt építünk, ami értéket ad, párbeszédet indít, és közösséget formál – ami hosszú távon elkötelezettebb ügyfeleket jelent.
A közösségi média nem csak egy marketingcsatorna – hanem az egyik legközvetlenebb kapcsolatod az emberekkel. Érdemes ezt nem félvállról venni. Mi, a Natus Marketing & SM Management csapata nemcsak „kezeljük” a felületeidet. Stratégiát építünk, tartalmat tervezünk, elemzünk, és közösséget formálunk – úgy, hogy a márkád hangja ne csak hallható legyen, hanem emlékezetes is. Ha úgy érzed, hogy jelen vagy, de nem hatékonyan… vagy ha tudod, hogy kéne jelen lenni, de nincs időd rá… lehet, hogy itt az ideje egy új szintre lépni.
Social Média Management
